Ważne: niniejsza witryna używa plików cookie (więcej)

Newsletter

Chcesz być informowany na bieżąco o promocjach oraz nowościach? Zapisz się już teraz do darmowego newslettera!

Wybierz grupę




Jesteś tutaj: Strona główna
ceny netto

Wyniki wyszukiwania

sortuj wg:
Najprostszą i najpewniejszą metodą mocowania statywu jest mocowania z wykorzystaniem kotwy wbijanej. Czasami jednak nie ma możliwości wywiercenia otworu pod kotwę. Wtedy bezcenne okazują się systemy mocowanie próżniowego. Jak one działają?
Wóz wiertniczy to w zasadzie wiertnica na samodzielnym podwoziu, ze zbiornikiem wody. Ciągnięta przez samochód osobowy jest ustawiana na miejscu wykonania otworu i stabilizowana na własnych podporach. Wiertło napędzane jest przez silnik hydrauliczny lub spalinowy i opuszczane / podnoszone mechanicznie lub hydraulicznie.
W poprzednim artykule zajmowaliśmy się tematem mocowania statywów wiertnic bez użycia kotew. Skoro instalujemy sprzęt w taki sposób, aby nie uszkodzić gotowej już posadzki, warto zadbać także o usuwanie szlamu powstałego w wyniku zastosowania wody do chłodzenia segmentów diamentowych, jak też pyłu podczas wiercenia na sucho.
W tym artykule przyjrzymy się klasycznemu wierceniu koronowemu w żelbecie. W celu wprowadzenia trudności przyjmiemy, że prace mają być wykonywane w budynkach już oddanych do użytkowania, gdzie nie można kotwić wiertnicy czy pozwolić na swobodny spływ wody chłodzącej segmenty. Temat podzielimy na dwie części. W niniejszym artykule, tzn. jego pierwszej części, przybliżymy aspekty mocowania statywu z wykorzystaniem próżni wytworzonej pod podstawą.

Przygotowujemy maszynę do pracy, zakładamy tarczę, ustalamy głębokość cięcia, uruchamiamy i okazuje się, że tarcza kręci się nie w tę stronę, w którą powinna. W artykule przedstawiamy rozwiązanie tego problemu.
Jak wykonać otwór pod puszkę, rurę kanalizacyjną czy gazową, baterię sanitarną czy wreszcie kołek w twardej i zwykle drogiej płytce ceramicznej? Jak długo trwa taki proces? Kiedy warto skorzystać z prowadzenia, a kiedy wiercić na mokro? Jaka powinna być prędkość obrotowa? Tajniki wykonywania otworów w płytkach i kaflach przybliży Wam w tym artykule.
Tarcza początkowo tnie bez zastrzeżeń, jednak w miarę postępu prac tempo obróbki spada coraz widoczniej i pojawiają się trudności w utrzymaniu linii cięcia. W końcu narzędzie przestaje ciąć, mimo że segment jest tylko nieznacznie zużyty. Przedstawiamy rozwiązanie tego problemu.
Istnieją na rynku segmenty agresywne, szybkie, które z łatwością zagłębiają się w bardzo twarde materiały, ale mają jedną wadę - żywotność. Czy da się jednak sprawić, by 'wilk był syty i owca cała'? ADIAM znalazł rozwiązanie w postaci nowej, innowacyjnej technologi budowy segmentów!
Maszyny i narzędzia przeznaczone dla firm zajmujących się układaniem płytek stanowią istotny element oferty Adiamu

Zagadnienia techniczne związane z procesem wiercenia.
Wiercenie na sucho i mokro.
Moc silnika wiertnicy.
Strona 1 z 2
Tworzenie stron WWW Aptus.plaptusshop.pl
copyright by Adiam Sp. z o.o.